Veelgestelde vragen

  • Wat moet ik doen bij een spoedmelding buiten kantooruren of in het weekend?
    Bel dan altijd direct ons kantoor via tel. 0252-240746 en kies in het keuzemenu optie 1. U wordt dan doorverbonden met onze meldkamer die actie onderneemt. Niet-spoedeisende storingen kunt u melden via het Huurdersportaal. Deze worden de eerstvolgende werkdag in behandeling genomen.
  • Wat kan ik doen als de douche- of wasbakafvoer verstopt is?
    Probeer eerst zelf de verstopping te verhelpen door haren en vuil te verwijderen, gebruik een ontstopper, ontstoppingsmiddel en/of een -veer. Blijft het probleem aanhouden, dan kunt u Brookland inschakelen. Let op: als blijkt dat u de verstopping zelf had kunnen verhelpen, brengen wij de kosten bij u in rekening (u bent verantwoordelijk voor het ontstoppen van de afvoer van de binnen-riolering).
  • Wat als ik geen warm water of verwarming heb?
    Controleer eerst of de Cv-ketel of warmtepomp in storing staat en reset deze volgens de bijbehorende handleiding. Controleer ook de waterdruk van de ketel/warmtepomp (tussen 1,5 en 2 bar). Helpt dit niet? Dan schakelen wij een specialist in.
  • Wat kan ik doen als (een deel) van de stroom is uitgevallen?
    Schakel alle groepen uit en zet de aardlekschakelaar weer aan. Sluit apparaten één voor één aan om de oorzaak te vinden. Voer zelf nooit werkzaamheden uit in de meterkast. Neem bij twijfel contact op met Brookland.
  • De lift staat in storing, wat nu?
    Voor alle storingen kunt u een melding aanmaken in het Huurdersportaal. Voor spoedmeldingen neemt u telefonisch contact op via tel. 0252-240746. Enkel in het geval van een liftopsluiting kunt u gebruik maken van de noodknop van de spreek-/luisterverbinding.
  • Mijn deur sluit niet goed en/of klappert, wat kan ik hieraan doen?
    Het gangbaar houden van scharnieren en in standhouden van tochtwerende voorzieningen behoort tot de 'Kleine herstellingen'. Indien problemen hierna aanhouden kunt u zich wenden tot Brookland.
  • Ik heb mezelf buitengesloten, wat nu?
    U kunt hiervoor contact opnemen met een betrouwbare slotenmaker (controleer hierbij altijd of de slotenmaker lid is van het gilde NSSG). 
  • Ik ervaar geur-, geluid- en stankoverlast. Waar kan ik terecht?
    Het is vervelend wanneer er overlast wordt ervaren. Kijk hierbij goed maar de aard van het probleem. Kunt u het niet zelf verhelpen, dan kunt u een melding aanmaken in het Huurdersportaal.  Vul deze aan met alle beschikbare informatie en een foto ter beeldvorming

Komt u er niet uit, of staat uw vraag er niet tussen?

Stuur een e-mail naar melding@brookland.nl of bel 0252 240 746

Spoed of melding buiten kantoortijd?

Wij verzoeken u om dringende en spoedeisende storingen te allen tijde telefonisch bij Brookland te melden via 0252-240 746. Buiten kantoortijden wordt u doorgeschakeld naar onze centrale meldkamer.  Wij zijn telefonisch 24/7 bereikbaar. 

Kantoortijden

Maandag
-
Dinsdag
-
Woensdag
-
Donderdag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
Zondag
www.brookland.nl gebruikt cookies om de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, klik dan hier voor ons cookie beleid. Bij akkoord geef je www.brookland.nl toestemming voor het gebruik van cookies op onze website.
 Cookies NIET accepteren