Hoe kunnen wij u helpen?
Top 3 vragen
-
Wat moet ik doen bij een spoedmelding buiten kantooruren of in het weekend?Bel dan altijd direct ons kantoor via tel. 0252-240746 en kies in het keuzemenu optie 1. U wordt dan doorverbonden met onze meldkamer die actie onderneemt. Niet-spoedeisende storingen kunt u melden via het Huurdersportaal. Deze worden de eerstvolgende werkdag in behandeling genomen.
-
Hoe bestel ik een nieuwe sleutel?
Maak een melding aan in het Huurdersportaal met vermelding van:
- Het merk van de sleutel
- Sleutelnummer
- Aantal te bestellen stuks
- Voeg in de bijlage het formulier ‘Sleutelverklaring huurwoningen’Kosten zijn voor u als huurder, deze worden vooraf bij u in rekening gebracht. Rekent u op een levertijd van 1 tot 3 weken.
-
Wat kan ik doen als de douche- of wasbakafvoer verstopt is?Probeer eerst zelf de verstopping te verhelpen door haren en vuil te verwijderen, gebruik een ontstopper, ontstoppingsmiddel en/of een -veer. Blijft het probleem aanhouden, dan kunt u Brookland inschakelen. Let op: als blijkt dat u de verstopping zelf had kunnen verhelpen, brengen wij de kosten bij u in rekening (u bent verantwoordelijk voor het ontstoppen van de afvoer van de binnen-riolering).
Blader door één van de onderstaande onderwerpen
Komt u er niet uit, of staat uw vraag er niet tussen?
Stuur een e-mail naar melding@brookland.nl of bel 0252 240 746
Spoed of melding buiten kantoortijd?
Wij verzoeken u om dringende en spoedeisende storingen te allen tijde telefonisch bij Brookland te melden via 0252-240 746. Buiten kantoortijden wordt u doorgeschakeld naar onze centrale meldkamer. Wij zijn telefonisch 24/7 bereikbaar.
Kantoortijden
Maandag
-
Dinsdag
-
Woensdag
-
Donderdag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
Zondag